Meni



Kontakt


MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o.

Kardeljeva ploščad 1,
SI-1000 Ljubljana
Slovenija, EU

Tel: +386/(0)1 292 72 60
Fax: +386/(0)1 292 72 62
Mail: info@mcpz.si
Web: www.mcpz.si

Aktualno

6.2.2025 – WEBINAR: ZALOGE – obračun

Predavateljica, Biserka Šubelj, univ. dipl. ekonomistka, davčna svetovalka z licenco pri Zbornici davčnih svetovalcev Slovenije bo, na podlagi praktičnih primerov,pojasnila dileme glede računovodstva zalog, predstavila obvezno dokumentacijo in prikazala nekaj praktičnih primerov, pri tem pa navezala vsebino  na predpise, ki urejajo področja vodenja zalog, […]

6.2.2025 – WEBINAR: Izplačevanje potnih stroškov in povračil za prevoz na delo v gospodarstvu

Potne stroške in stroške povračil za prevoz na delo in z dela delodajalec izplačuje zaposlenim skladno z delovnopravnimi podlagami. Ali veste, ali terenskemu delavcu za odhod na delo na teren povrnemo potne stroške ali stroške povračila za prevoz na delo? Ali, kdaj lahko izplačamo […]

10.2.2025 – WEBINAR: Tožbe upnikov zoper dolžnika

> z aktualno sodno prakso. Upniki se mnogokrat srečujejo z dolžniki, ki so prenesli svoje premoženje na tretje osebe na odplačen ali neodplačen način, vse z namenom, da oškodujejo svoje upnike. V mnogih primerih upniki težko pridejo do podatkov oziroma za takšna dolžnikova dejanja […]

11.2.2025 – WEBINAR: Varstvo osebnih podatkov – kako jih obdelovati skladno z ZVOP-2 in GDPR

Podjetja in organi v svojem delovnem okolju neizogibno obdelujejo osebne podatke – bodisi gre za podatke zaposlenih, strank, občanov ali dobaviteljev. Pri tem jih zavezuje področna zakonodaja, predvsem Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Na webinarju […]

11.2. in 13.2.2025 – WEBINAR: Šola o DDV

Vabimo vas na spletno šolo o DDV, na kateri vam bomo predstavili posebnosti pri obračunavanju in plačevanju DDV pri dobavah blaga, storitev, transakcijah z nepremičninami, spletni prodaji, izstavljanju računov, odbijanju vstopnega davka ipd. Povedali vam bomo, kdaj je treba v konkretnih primerih na računih […]

12.2.2025 – WEBINAR: Branje bilanc za direktorje/podjetnike

Pomembno je, dakot odgovorna oseba razumete računovodske izkaze, kar je bistveno tudi pri sprejemanju poslovnih odločitev in seveda, da že skozi leto spremljate stanje, ter ob zaključku poslovnega leta razumete kaj podpisujete. Na webinarju se boste naučili branja najbolj pomembnih informacij iz bilanc ter […]

12.2.2025 – WEBINAR: Urejene in zakonite kadrovske evidence in personalne mape

Si tudi vi želite imeti urejeno in zakonsko skladno kadrovsko dokumentacijo? Na webinarju vam bomo predstavili vrste in vsebino evidenc, ki so jih na podlagi Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti delodajalci dolžni voditi in hraniti. Izpostavili bomo tudi predvidene spremembe […]

13.2.2025 – WEBINAR: Elektronska računovodska in davčna dokumentacija – računovodski in pravni vidik

Ste se odločili za prehod iz klasične v elektronsko obliko hranjenja računovodske in davčne dokumentacije, ali pa ste to že storili, pri tem pa želite ohraniti preglednost dokumentacije in hkrati zadostiti zakonskim zahtevam? Na webinarju boste izvedeli: kako zakonito in pregledno ustvarjati, urediti, izmenjati […]

4.3.2025 – WEBINAR: Najemna razmerja za stanovanja in poslovne prostore

→ s sodnimi postopki in z aktualno sodno prakso. Zakon o spremembah in dopolnitvah Stanovanjskega zakona (SZ-1E) je prinesel kar precej sprememb in novosti na področju najema stanovanj, še več pa na področju najema poslovnih prostorov. Novela SZ-1E je v 52. členu razveljavila Zakon […]

5.3.2025 – WEBINAR: Kalkulacija cene

Prodajna cena je edini element s katerim podjetje ustvarja prihodek, zato je ključnega pomena, da izračun prodajne cene temelji na realnih podatkih oz. stroških. Kalkulacija cene je pravzaprav razporejanje stroškov na izdelke in storitve in s tem ključni proces za doseganje poslovnega rezultata. Na […]

10.3.2025 – WEBINAR: Videonadzor – kaj se sme in kaj ne?

Predavateljica bo predstavila najpomembnejše zahteve, ki jih je potrebno upoštevati pri načrtovanju in uporabi videonadzora, kot jih ureja veljavna zakonodaja. Udeležba je priporočena za organizacije, ki že imajo uvedene opisane sisteme, pa bi jih želele uskladiti z ZVOP-2, in tiste organizacije, ki bi videonadzorne […]

12.3.2025 – WEBINAR: Priprava na inšpektorja za delo ali varstvo pri delu

Si tudi vi želite vzpostaviti kadrovsko področje in področje varstva pri delu brez tveganja glob inšpektorata? Le celoviti pristop do ureditve tega področja vam zagotavlja miren spanec. Spoznajte kadrovsko pravno varnost skozi 30 zlatih pravil, ki jih bo predstavila predavateljica Andreja Samec Koderman, strokovnjakinja […]

12.3.2025 – WEBINAR: Vse, kar morate vedeti o letnem dopustu

Delodajalec mora do 31. 3. izdati obvestilo o odmeri letnega dopusta. Pri tem pa mora upoštevati vrsto zakonitosti. Poudarki webinarja: Katere kriterije se upošteva že v tekočem letu? Izvedeli boste, do kdaj delavcem, ki imajo otroke, pripada pravico do dodatnega dneva letnega dopusta. V […]

17.3.2025 – WEBINAR: Embalaža – pregled obveznosti

Vabimo vas, da se nam pridružite na webinarju, kjer vam bomo predstavili obveznosti: na področju ravnanja z embalažo in odpadno embalažo ter vodenja evidenc in priprave poročil, ki jih je potrebno oddajati. Na podlagi primerov bomo razložili kdo je proizvajalec in kdo je zavezanec […]

19.3.2025 – WEBINAR: Elektronsko arhiviranje računovodsko-davčne dokumentacije – zakonito in učinkovito

Poslovno in računovodsko-davčno dokumentacijo ter evidence moramo, zaradi potreb računovodskega in davčnega nadzora, hraniti za določen čas, v nekaterih primerih pa tudi trajno. Pri obilici poslovne, računovodske in davčne dokumentacije pa ima podjetje/organizacija možnost, da internim predpisom določi rok in dokumentacijo, ki jo bo […]

20.3.2025 – WEBINAR: Upravniki večstanovanjskih stavb in sodni postopki

Pomembno je, da upravnik pozna vse sodne postopke (predvsem izvršilni postopek) in tudi aktualno sodno prakso. Izterjava terjatev od dolžnikov je zaradi določb ZFPPIPP zelo zapletena oziroma otežena. Dida Volk, univ. dipl. pravnica, sodnica na gospodarskem oddelku Okrožnega sodišča v Ljubljani, vam bo na […]

21.3.2025 – WEBINAR: E-hramba dokumentov

Kako zagotoviti e-hrambo, ki bo skladna s predpisi, verodostojna in dolgoročna? E-hramba bistveno poenostavlja e-poslovanje in arhiviranje poslovne dokumentacije. Elektronsko poslovanje je postalo naš vsakdanjik in za e-hranjenje poslovne dokumentacije, v celoti ali vsaj delno, se odloča vse več organizacij. Pravzaprav je s sistemsko […]

24.3.2025 – WEBINAR: Izvršba na plačo in izvrševanje sklepov pri delodajalcih

– z aktualnimi vprašanji Ali se lahko zarubi regres, ali delno ali v celoti? Delodajalci se dostikrat znajdejo v negotovosti, ko glede posameznega delavca prihajajo različni sklepi, tako sodni kot davčni, poseben problem pa prinaša še upravno-izplačilna prepoved, s katero delavec prostovoljno dovoli obremenitev […]

25.3.2025 – WEBINAR: INTRASTAT v letu 2025

Glavni namen webinarja je opozoriti podjetja na načine poročanja na področju INTRASTAT za leto 2025, prikaz delovanja spletne aplikacije za poročanje in reševanje praktičnih problemov podjetij pri poročanju. Sistem INTRASTAT – statistika blagovne menjave med državami članicami EU, je bil uveden, s pričetkom prostega […]

NOVO: Inštalaterji naprav na obnovljive vire energije – usposabljanje, preizkus znanja in obnovitveno usposabljanje

Mednarodni center za prenos znanja, je z odločbo Ministrstva za okolje, podnebje in energijo, dne 12.4.2023, številka: 3608-2/2023_2430-13, prejel Javno pooblastilo za izvajanje usposabljanja, preizkusa znanja in obnovitvenega usposabljanja za inštalaterjev naprav na obnovljive vire energije: Inštalater kotlov na lesno biomasoInštalater toplotnih črpalkInštalater plitvih […]